2013. július 31., szerda

deutsche Prüfung!

Igen-igen. Német vizsgára készülök ezerrel, meg kétezerrel. Tulajdonképpen németül csinálok mindent, és még ígyis kissé távolinak érzem a dolgokat, na mindegy. A lényeg, hogy Dettit rászoktattam a Shingeki no Kyojinra (na jó nem ez, csak most ez jutott eszembe, mert épp Skypeon beszélünk :D ) Amúgy meg rendkívül fáradt vagyok, de az is mindegy. Siralmasan látom, ahogy buszon utazok a közeli városkába, hogy mik történnek. Nem az a bajom nekem, hogy sok a fekete, hanem a kúltúra, ami ott folyik. Elmagyarázom.
Buszra szállunk:
-Hé te (a sofőrnek) csináljad már gyorsabban.
-Jajj most szíjjelvágom az egészet, amék bejön elém.
-Drága jó istenem, mámma se megyünk fel.

Ezeket hallani csak. Borzasztó. De inkább nem fejtem ki rasszista véleményeimet, mert még jönnek a fenyegető e-mailok. Ámbár buta embernek vélem azt, aki ezen dolgokat elnyomja a magának.

A másik őrület. NEMZETI DOHÁNYBOLT.
Azt olvastam, hogy mostantól csak ezen kis bódé öt méteres környezetében füstölhetünk 08:00 és 16:00 között. Még szerencse, hogy ez nekem iskoldaidő, és akkor amúgysem cigiznék. Meg azért sem, mert Detti megkért hogy szokjak le...már nem is tudom mikor. Igyekszem-igyekszem, csakhát a sok stressz meg minden.

Az előző bejegyzésben meg ugye szó volt a lopásokról, lassan tényleg tenni fogok valamit ezellen, de abba nem lesz köszönet....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése