2013. július 6., szombat

Esti szussz...

Nos mára elvileg amúgy nem terveztem semmit, de lefordítottam egy pöppet a Monster Hunter Orage-ből, ami egyre jobban tetszik, el is kezdtem beszerkeszteni, de még abba is belefáradtam. Néztem egy filmet (ez meglepő mert soha nem szoktam semmit ) a címe: Jack, the Giant Slayer, vagy mi. Hmm...kicsit Shingeki beütést kapott, mikor Jack az óriást úgy ölte meg, hogy a tarkójába szúrt valamit....Lassan már hallottam: TATAKAE! Na jó nem :D

Amúgy meg...hulla vagyok. Sokat melózom, itt is ott is. Mint FanSub mint fizikai munka. Kicsit fáradt vagyok már, de szerencsére nem sokáig fog tartani ez a hajsza, de holnap is megyek. Basszus még csak fél hónap telt el a nyáriszünetből...érdekes...nyáriszünet. Látom más osztálytársam feltölti Facera hol volt mit csinál...ha én feltölteném nekik hol voltam...úristen. :D

És még valami....elkezdtem felkeresni egy nagyon fontos embert, talán van, aki emlékszik rá, majd szólok ha meglesz ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése