2013. július 6., szombat

Monster Hunter Orage

Igen ismét jelentkezem. Tegnap el kezdtem fordítani egy mangát, még meg is tetszett, amennyire megtetszhet valami 3 oldal után, AZTÁN láttam, hogy már van magyarul...hát már nem egyszer jártam így. Ott törtem magam, hogy mégis mi legyen a manga, amit szivesen csinálok. Mi van ha elkezdem és megunom? Aztán olvasgattam a mangafox-ot, és láttam, hogy Fairy Tail-ből három új fejezet van, tökre el is felejtettem, hogy ez így lesz. Aztán elgondolkodám...Fairy Tail...Hiro Mashima...Monster Soul. A Monster Soul volt tudniillik az első mangám, amit valaha szerkesztettem, de sajnos a Fairy Tail Website Team megszűnt, azóta sem láttam őket, meg a csapattagokat sem. Pedig jó lenne folytatni, egy pár fejezet kész is volt belőle, bár igen rossz minőségben, lehet újra is dolgoznám egy jobb verzióból. Na de vissza a jelenbe. Rájöttem, hogy Mashima-senpai-nak van egy másik magyarul még kiadatlan műve: A MONSTER HUNTER ORAGE. Jajj de örültem a német verziónak, el is kezdtem fordítani, röpke 25 oldalnál járok a hetven valamennyiből. Lesz az még több is. Kicsit úgy érzem nekem kéne megmunkálnom az egészet, tehát lehet, hogy én fogom szerkeszteni is, de majd elválik :P

További szép napot ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése