2013. július 16., kedd

Nekrománia...

Nos több okból is távol voltam az utóbbi napokban. Az egyik, hogy egy új FanSub csapatot fejlesztgettem egyik kedves ismerősömmel, akivel vinni is fogjuk. A jó az, hogy annyira sok melót nem fog igényelni, de legalább kapnak ebből is a rajongók, ugyanis nagyon egyedülálló lesz, mivel Magyarország első számú eroguro/guro fansub odalát készítettem el, már minden megvan (PROXNAK HÁLA:D) csak manga kell bele.
http://necrophobic.at.ua/banner.gif 

Amúgy meg...elkezdtem KG FÓRUM-án valamit, azt is meg lehet nézni.

Egyébként meg hulla fáradt vagyok, nincs kedvem semmihez, van még mindig annyi meló mint a szar...ááá. Tulajdonképp (és most kövezzetek meg) én már várom a sulit, de csak azért, mert minél hamarabb kezdünk valamit, annál hamarabb lesz vége. Ezt jó megjegyezni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése