2013. augusztus 17., szombat

Yosei no tochi...

 
 
Bizony bizony. Elérkezett az idő, hogy új játék köszöntsön magyarország hálózatára. Bizonyára sokan ismerték hajdan a Shinobi Land nevezetű félautomata szerepjátékot. Én mindenkinek csak "Magyarország legjobbjaiként" emlegettem. Volt szerencsém megismerni az admint Skypeon, Flacot, akinek felvettem még a Naruto világában a Fairy Tail-es témát. Hónapok teltek el, de ő a háttérben kiépítette az új rendszert, mely a ninják helyett, most a varázslók világába kalaúzol el minket. Természetesen a nyitás időpontjában regisztráltam is. Tulajdonképpen úgy érzem, hogy ez a játék olyan dolgokat fog nyújtani, illetve már nyújt néhány embernek, amelyet nem igen érezhettek még. Abszolút nem vagyok nagy PC KOCKA, tulajdonképpen semmivel sem játszok soha, csak Shinobi Land volt, és most jött a Fairy Land. Új rendszer, új dolgok, és sok újdonság.

Csak gratulálni tudok Flaconak, aki megalkotta ezt a játékot, és remélem sok kihívást és meglepetést tartogat nekünk a jövőben. A weboldal nagyszerűségét jelzi az is, hogy kb 12 óra alatt be is telt. Én biztos nagyon jól érzem majd magam, és szerintem más is^^

Köszönön Flaco, hogy ilyen élményekkel gazdagítod szürke hétköznapjainkat!

IKKE, FEARI TEIRUUU!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése