2014. május 16., péntek

Átváltozva...

Nos igen. Letudtam minden írásbeli vizsgát...hát hogy hogy sikerültek, arról nem nagyon írnék, mivel fogalmam sincs, plusz lehet még én se akarom megtudni. A héten kicsit elég fura állapotban voltam, de azt hiszem mostmár rendben leszek. Igazából...dolgozni készülök, három műszakba, meg még van vagy 100 tétel amit meg kell tanulni. Fuu...érdekes lesz, fansubolni is kéne, élni is kéne...,,meghalni vóna jó"

Reggel felkeltem. Ment a hasam, én mentem utána. Kedves barátommal elindultunk emelt kémiázni, legalább az idő szép volt...A FASZT! Visszamentem  a koliba, megtudtam hogy Yvette (vagy Ivett [nemtudom]) volt ilyen nedved...meg viharos. Komolyan mondom, ha lenne 199 Euróm...szerintem ez elég gáz. Viharokat elnevezgetni. Már csak arra várom, hogy végre legyek túl ezeken a szarokon...és olyan életet élhessek, amilyet akarok, mindenféle szar novellák, meg háborúk nélkül. Csak a kémia...Das ist mein Traumwelt.... :)

Rávettem Rikuh-t, hogy blogoljon, mert mindig olyan jókat beszélgetünk, biztos tudna írni. Ki is teszem a blogját ide oldalra, lehet olvasgatni.

(Igen most ilyen bekezdésekbe írom a dolgokat :D )

És ugye most kollégium szünet van. 4 év hamar eltelt...nem nagyon lehet összeszámolni a jó élményeket, hogy mennyi-mennyi baromságot csináltunk együtt. Kicsit becsiccsentve beszéltük a jövőt, és próbáljuk fenntartani azt a genjutsut, hogy mi mindig együtt leszünk. De néha, amikor komolyra fordulnak a dolgok, kinyögik, hogy egyik erre, a másik meg arra megy. És...rossz érzés, hogy ahol az ember felnőtt...akikekkel felnőtt, lehet nem találkoznak egyhamar. A többiek még  benn vannak egy hónapig, én már nem. Eléggé fog hiányozni az egész, bár már kezdem kinőni a középiskolai kollégiumot. Kicsit túl sok az értelmetlen dolog...ez a rendszer....

Igazából majd még később írok, ha van valakinek kérdése, vagy ötlete miről szeretne tőlem kapni egy kisregényt, akkor nem tiltott a komment.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése