2013. július 22., hétfő

Lopásoktól felhergelve...

Nos Prox bácsi ITT írta a blogján, hogy talált néhány lopást, ahol a hírek szövegét is kimásolták. Én meg gondoltam, hát randomba rákeresek már valamire. Fogtam az egyik általam írt információ egyik mondatát, CTRL+C, majd Google és CTRL+V. Meglepődtem. Azt hittem kiadja a KG-t és ennyi, DE nem. Egy csomó oldalon megtaláltam az általunk készített információkat, amelyeket mi írtunk saját kezűleg. Nagyon-nagyon érdekesnek találom, hogy a sok 12 éves azt hiszi, hogy ismeri a Narutot, mert ő látott régen a Jetixen 12 részt. Most komolyan? Annyi flancos naruto nevelde van, mint tiszta szar, de még az infók is lopotttak. Persze magyarországon már megszokott, hogy mindenki mindenkitől lop, de akkor is. De a nagyobb vicc, HOGY: Az ellopott dolgot is ellopják, ugyanolyan fonttal, színekkel, minden. Na mostmár csak azért nem írtam panaszlevelet a gportálnak, mert nem volt kedvem regisztrálni minden egyes kis szar Naruto neveldére, hogy: GYORSAN TŰNTESD EL ONNAN AZ ÍRÁSOMAT. No mindegy...de most komolyan olyan nehéz alábiggyeszteni egy: konohagakure.hu-t? Meg ha már neveldébe kezdek, nem azért, hogy egyedi legyen és én csinálom? De van 50 admin meg 120 moderátor, de nem tudnak értelmesen 3 sort írni az Izanamiról.

A másik meg az, hogy még a mangáimat nem láttam sehol sajátnak feltűntetve, de ha a cover-t is lecserélik, úgyis megismerem, mert olyan mint egy ujjlenyomat. Akkor fogok igazán kiakadni, ha valaki ezt csinálja, mert Prox írta, hogy animéset már talált ilyet, és tudom mennyi munka folyik a háttérben ezek mögött, és hogy valaki csak úgy a magáévá tegye semmi munka nélkül. Ha én meglátnám, hogy valaki lopja a mangámat, helybe kettéfejelném, és olyan üzenetet kapna, hogy a textbox automata csillagozná saját magát. Nem értem ezt a hozzáállást, semmi fantázia csak alkotókedv? Értem én, hogy szereti csinálja, de akkor nevelgessen magának, ne fárassz a le más böngészőjét is ilyen igénytelen dologgal. Mert az oldalak kinézetéről is no comment.

És íme néhány szépség, többet nem mertem keresni :D

http://kage.qwqw.hu/?modul=oldal&tartalom=1203408
http://bestofshinobi.qwqw.hu/?modul=oldal&tartalom=1185421
http://roadofshinobi.gportal.hu/gindex.php?pg=35683773
http://ninjanarutonevelde.hupont.hu/161/uchiha-klan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése